Cos de cumparaturi

Cosul meu (gol)
Nume Pret Cantitate / Actualizare Subtotal
Total:

Abonare Newsletter

Garantie si Service

Serviciul de ridicare si retur al produselor in garantie, este oferit gratuit de catre Smart Tools Distribution SRL pentru certificatele emise de catre Video DVD SRL
Acest serviciu presupune preluarea de la client a produsului defect in perioada de garantie si returnarea acestuia dupa repararea lui in service-ul propriu sau al producatorului.
Transportul tur-retur si asigurarea produsului pe durata transportului se desfasoara in conditii de gratuitate.

Pentru trimiterea unui produs pentru garantie sau service trebuie urmati urmatorii pasi:
  1. Completarea FORMULARULUI DE SERVICE
  2. Pachetul trimis pentru garantie trebuie sa contina obligatoriu urmatoarele documente:
    • Certificatul de garantie in ORIGINAL (completat si stampilat de vanzator)
    • Copia dupa factura sau bonul fiscal
    • Formularul de service completat (il gasiti in partea stanga a acestei pagini)
  3. Produsul defect poate intra in posesia noastra astfel:
    • Prin curier - in acest caz in baza solicitarii Dumneavoastra vom trimie un curier pentru a prelua produsul in maxim 2 zile
    • Prin expediere - in acest caz trebuie sa obtineti de la centru nostru de expeditii (0269 218 237) numele firmei de curierat prin care se va face expeditia. Aceasta poate diferi in functie de zona Dumneavoastra. 
  4. Returnarea produsului dupa reparare se va face prin curierat
Inainte de a trimite pachetul va rugam sa va asigurati ca sunt indeplinite urmatoarele:
  • Ati completat formularul de solicitare service si aveti un numar de inregistrare
  • Ati adaugat in colet certificatul de garantie in original, copia dupa factura sau bonul fiscal si formularul de solicitare service sau macar numarul acestuia
  • Ati impachetat produsul corespunzator pentru a nu se deteliora pe timpul transportului
  • Aveti pe colet o eticheta care sa contina urmatoarele informatii:
Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str. Nr. Oras. Judet
Numar de telefon: 0......

Destinatar: Smart Tools Distribution SRL
Str. Distributiei Nr. 3-5 Loc. Sibiu, Jud. Sibiu
Telefon: 0269 218 237
Serviciul de ridicare si returnare asigura:
  1. Preluarea produsului defect in maxim doua zile lucratoare de la completarea formularului de service
  2. Livrarea produsului in service-ul nostru in maxim 48 ore de la preluare
  3. Informarea cu privire la produs pe perioada in care se face reparatia
  4. Returnarea produsului dupa efectuarea reparatiilor
Serviciul de ridicare si returnare GRATUIT nu se asigura pentru:
  1.  Produsele al caror certificat de garantie nu este emis de catre SC Video DVD SRL
  2. Produsele pentru care a expirat perioada de garantie
  3. Produsele pentru care defectul reclamat nu se manifesta
  4. Produsele care sunt expediate prin alte firme de curierat sau alte metode decat cele agreate cu centrul de service sau expeditii (0269 218 237)
  5. Produsele care nu se incadreaza in conditiile de acordare a garantiei
In cazul produselor descrise la punctele 3-4-5 de mai sus, dupa repararea produselor atat turul,  cat si returul acestora vor fi taxate in contul clientului, cu plata ramburs.

De asemenea Smart Tools Distribution SRL isi rezerva dreptul de a nu raspunde pentru:
  • Durata si starea produselor livrate prin alte companii de curierat decat cela agreate;
  • Produsele expediate fara a avea inregistrata solicitarea de intrare in service;
  • Produsele deteliorate in timpul transportului ca urmare a neambalarii corespunzatoare;

ATENTIE !
Asiguram serviciul de Garantie sau Service pentru produsele care nu au certificat de garantie emis de catre      Video DVD SRL in urmatoarele conditii:


Pentru GARANTIE:
- Transportul tur - retur se face pe cheltuiala clientului
- Completarea formularului de service este necesara
- Este obligatorie copia dupa documentul de achizitie (factura sau bon) chiar daca acestea au fost achizitionate din alta tara din cadrul Uniunii Europene. Pentru documentele de achizitie emise in alta tara europeana trebuie sa se distinga explicit denumirea sau codul produsului pentru care se solicita reparatia in garantie
- Este obligatoriu certificatul de garantie in original (completat si stampilat de vanzator)
- Pe factura/bon si certificatul de garantie trebuie sa fie aceleasi date ale vanzatorului si cumparatorului
- Manopera si piesele schimbate pentru reparatia produselor defecte sunt gratuite.

Pentru SERVICE:
- Transportul tur-retur se face pe cheltuiala clientului
- Completarea formularului de service este necesara
- Piesele necesare pentru reparatia produselor defecte se tarifeaza conform listelor in vigoare la momentul respectiv
- Manopera pentru reparatii este GRATUITA

In cazul in care aveti intrebari cu privire la serviciile de Service si Garantie va rugam sa ne contactati.

Echipa Proxxon Romania.